Hotele pracownicze przywodzą na myśl czasy peerelu, kiedy to duże zakłady produkcyjne posiadały nieruchomości, w których w niewielkich mieszkankach lub pojedynczych pokojach – nierzadko po kilkoro – zakwaterowywani byli pracownicy, którzy przyjechali pracować w wielkim mieście. Dzisiaj w mieście Warszawa hotele pracownicze tego typu są już reliktem przeszłości. Nie oznacza to jednak, iż przedsiębiorcy poszukujący zakwaterowania dla swoich pracowników outsourcingowych oraz pracowników oddelegowywanych do pracy krótko- i długookresowej w Warszawie nie mogą skorzystać z oferty mieszkań pracowniczych. Hotele pracownicze w mieście Warszawa znajdziemy pod adresem Apartamenty Magnolie Ursus.

W dzisiejszym artykule odpowiadamy na pytania o standard zakwaterowania, jaki oferuje typowy hotel dla pracowników zlokalizowany w mieście Warszawa oraz powody, dla których warto brać pod uwagę hotele pracownicze jako formę zakwaterowania krótko- i długookresowego. Jeśli jesteś zmuszony oddelegować pracowników do pracy w Stolicy lub musisz sprowadzić tu pracowników z innych oddziałów firmy zlokalizowanych na terenie całej Polski koniecznie sprawdź, co mogą Ci zaoferować Hotele Warszawa Ursus, które są lepiej znane pod nazwą Apartamenty Magnolie.

Hotele Warszawa Ursus, czyli Apartamenty Magnolie na wynajem krótko- i długoterminowy

Ścisłe Centrum miasta to niezwykle kosztowna lokalizacja, której cena w żaden sposób nie jest kompensowana przez możliwość dojścia wszędzie na piechotę. Nic więc dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorców zaczęło poszukiwać tańszych lokalizacji w mieście Warszawa na mieszkania oraz hotele pracownicze. Jedną z takich lokalizacji okazał się warszawski Ursus – dzielnica, która obok naprawdę rozsądnych kosztów zakwaterowania oferuje doskonałe skomunikowanie z Centrum oraz innymi dzielnicami miasta, dzięki czemu z apartamentów na wynajem mogą z powodzeniem korzystać pracownicy firm znajdujących się zarówno w ścisłym centrum miasta, jak i na jego obrzeżach. Ale niska cena to nie wszystko…

Czy hotele dla pracowników jeszcze funkcjonują?

Wydawać by się mogło, że z perspektywy pracodawcy jedną z podstawowych determinant wyboru określonego hotelu pracowniczego powinna być cena. Okazuje się jednak, iż obok ceny bardzo ważną rolę pełnią warunki zakwaterowania – to od nich w dużej mierze zależy efektywność pracownika, stąd nie warto na nich zbytnio oszczędzać. I tu po raz kolejny z odsieczą przychodzi oferta apartamentów dostępnych w hotelach Ursus Warszawa, gdzie przystępna cena idzie w parze z nowoczesnymi i wygodnymi wnętrzami zaopatrzonymi w podstawowe sprzęty gospodarstwa domowego oraz bezpieczeństwem mieszkania, jakie zapewnia lokalizacja hoteli robotniczych. Każdy hotel dla pracowników Magnolia Warszawa znajduje się na terenie ogrodzonym, większość to obiekty monitorowane z dostępem do strzeżonego parkingu podziemnego.

To, co dodatkowo wpływa na jakość zakwaterowania to fachowa, miła, a przede wszystkim dyskretna obsługa, dzięki czemu przebywając w hotelu robotniczym pracownicy mają poczucie „bycia u siebie”.

A z perspektywy pracodawcy/najemcy…

Swój ogromny sukces nowoczesne hotele pracownicze zawdzięczają nie tylko nowoczesnemu i komfortowemu wyposażeniu wnętrz, ale również elastycznym warunkom cenowym, które ulegają zmianie w zależności od liczby wynajmowanych kwater oraz czasookresu najmu. Dzięki temu również najem długoterminowy jest korzystny i konkurencyjny względem lokali usytułowanych w ścisłym centrum Warszawy, jak również na jego obrzeżach.