Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego informuje, że związku z wdrożeniem od 4 marca 2019 r. dowodów osobistych z warstwą elektroniczną, tzw. e-dowodów, w najbliższym czasie przewidywane są pewne niedogodności związane ze składaniem wniosków oraz odbiorem dowodów osobistych. Wynika to z konieczności przeprowadzenia w Ministerstwie Cyfryzacji oraz Centralnym Ośrodku Informatyki niezbędnych prac serwisowych.



W związku z powyższym:
- w środę, 27 lutego czasowo wyłącza się możliwość wnioskowania przez Internet o dowód osobisty (wniosek można złożyć najpóźniej do godz. 23.59 w dn. 26 lutego). Usługa ta zostanie ponownie uruchomiona 4 marca.


- w piątek, 1 marca sprawy dotyczące dowodów osobistych będzie można załatwić w Wydziale Spraw Obywatelskich najpóźniej do godz. 11.30, ponieważ od godz. 12.00 nastąpi przerwa techniczna w działaniu Rejestru Dowodów Osobistych. Oznacza to, że od tego momentu do końca godzin otwarcia Urzędu nie będzie możliwości złożenia wniosku o dowód osobisty oraz wydania dowodu.



Przepraszając za niedogodności informujemy, że przyjmowanie wniosków na nowy e-dowód rozpocznie się w Wydziale Spraw Obywatelskich w poniedziałek, 4 marca, od godz. 7.30.