Od najbliższego poniedziałku w  wydziale Komunikacji oraz w Wydziale Geodezji i Kartografii będą działały zmodernizowane systemy kolejkowe. System kolejkowy zostanie wprowadzony również w Wydziale Spraw Obywatelskich.


Działające obecnie systemy mają dosyć ograniczoną funkcjonalność. Dzięki wdrożeniu nowoczesnego, zintegrowanego dla trzech wydziałów systemu zdecydowanie podniesie się standard obsługi klienta poprzez uporządkowanie kolejek oraz zmniejszenie czasu oczekiwania na obsługę.


Jednym z podstawowych elementów zmodernizowanego systemu będą automaty biletowe z dużym, czytelnym i dotykowym ekranem.  Na przygotowywanym bilecie będzie znajdował się opis operacji oraz inne informacje systemowe takie jak: numer kolejnego klienta wraz z symbolem literowym grupy usług, liczba czekających osób, data i godzina wydania biletu.


W związku z wprowadzeniem systemu pojawi się także możliwość  rezerwacji wizyt w trzech wymienionych wydziałach przez stronę internetową Urzędu Miejskiego. O szczegółach poinformujemy wkrótce.  


W najbliższych dniach system będzie dostosowywany do potrzeb klientów. Przepraszamy za ewentualne niedogodności, które mogą wystąpić podczas prowadzonych prac.